MEBLE

Lockery

Znajdziesz tu meble do biura stworzone specjalnie z myślą o Twojej prywatności w biurze.

Zastosuj lockery, a dzięki tym szafkom osobistym, każdy użytkownik zyska odrobinę przestrzeni w biurze tylko do swojej dyspozycji.

Do czego służą lockery i gdzie możesz je zastosować?

Lockery to szafki schowkowe. To szafa podzielona na niewielkich rozmiarów skrytki. Każda ze skrytek wyposażona jest w drzwiczki z zamkiem. 

Lockery zastosujesz jako szafki do przechowywania rzeczy osobistych.

W zależności od miejsca w jakim ich używasz, służą do przechowywania przedmiotów osobistych, a więc toreb, portfeli, urządzeń przenośnych i innych wartościowych przedmiotów, które się w nich zmieszczą.

Nie musisz ich nosić przy sobie wiedząc, że są niedaleko i są bezpieczne.

Przydadzą Ci się również w sytuacji, kiedy do kolejnej strefy, nie możesz wejść z określonymi rzeczami osobistymi. 

Szafki schowkowe stosowane są najczęściej w takich miejscach jak: biura, szkoły, pomieszczenia socjalne, galerie handlowe, biblioteki, dworce, baseny i siłownie.

Może Ty potrzebujesz szafek skrytkowych?

Jeśli jesteś pracownikiem instytucji, firmy lub zakładu pracy. Korzystając z lockerów będziesz pewien, że Twoje rzeczy osobiste są bezpieczne w określonym miejscu.

Lockery spotkasz na siłowniach, na basenach. W obiektach handlowych służą Ci do pozostawienia przedmiotów zakupionych w innym sklepie. 

Nauczyciele i uczniowie, to również potencjalni użytkownicy lockerów, a więc zastosowanie tego rozwiązania w szkole na pewno odciąży plecaki uczniów. Lockery będą wtedy uzupełnieniem szaf ubraniowych i szatni.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze lockerów?

Zacznij od wyboru odpowiedniego zamka w zależności od tego, jakiej ochrony rzeczy osobistych pozostawianych w lockerach potrzebujesz.

Wybierzesz rozwiązania oferujące zabezpieczenie na podstawowym poziomie lub rozwiązania posiadające ochronę przed włamaniem z efektywnym systemem zamykania.

Szafki skrytkowe dedykowane są do różnych branż i znajdują wiele zastosowań, więc zależnie od potrzeb, sięgnij po odpowiednie zamknięcie.

Możesz wybrać prosty zamek na klucz niepowtarzalny lub zamek kłódkowy.

Możesz zdecydować się na bardziej wyrafinowane rozwiązania czyli zamek centralny, zamek elektroniczny na kartę lub zamek szyfrowy na PIN kod.

Do lockersów dla randomowych użytkowników zastosujesz zamki SAFE-O-MAT czyli z zamkiem kaucyjnym lub inaczej zamkiem depozytowym. 

Biurowe lockery przeżywają obecnie prawdziwy renesans. W nowoczesnych biurach, rzadziej stosuje się kontenery pod biurkami.

Zanim szafki skrytkowe stały się popularne w biurach, to właśnie w kontenerach przechowywaliśmy rzeczy prywatne z firmowymi. Stosując  lockery rozwiązujemy ten problem.

Współczesne realizacje wnętrz biurowych udowadniają, że lockery mogą stanowić ważny element dekoracyjny w pomieszczeniu.

Standardowe szafki skrytkowe możesz spersonalizować, to znaczy dobrać różne kolory korpusu, bawić się kolorami poszczególnych drzwiczek. Możesz ozdobić fronty designerską numeracją lub grafiką. Możliwości jest naprawdę wiele.

W zależności od potrzeb i warunków, szafki osobiste możemy wykonać z różnych materiałów.

Wszędzie tam, gdzie nie są wymagane specjalne właściwości materiału z jakiego zrobiona jest szafka, najlepszym i najprostszym materiałem jest płyta laminowana lub mdf. Tam, gdzie mamy do czynienia z warunkami, które mogą uszkodzić laminowaną płytę wiórową, stosuje się szafki wykonane z płyty HPL. Natomiast tam, gdzie wymagana jest ochrona przeciwpożarowa, idealne będą szafki skrytkowe wykonane z blachy stalowej.

Co zyskujesz stosując szafki typu locker?

Zaopatrując swoich pracowników w szafki typu locker, zyskujesz przede wszystkim porządek i bezpieczeństwo.

Bezpieczeństwo, bo Twoi użytkownicy nie martwią się o swoje rzeczy i mają spokojną głowę wiedząc, że są chronione.

Porządek, bo ich rzeczy osobiste mają swoje miejsce. Nie zalegają w miejscach przypadkowych. Rzeczy prywatne nie są pomieszane z rzeczami firmowymi.