MEBLE

Kontenery i pomocniki

Niewielki mebel stanowiący wsparcie dla Twojego stanowiska.

Wybierz kontener, caddy lub cargo a bezpiecznie przechowasz drobne i podręczne rzeczy przy swoim biurku.

Do czego służą kontenerki biurowe i szafki cargo?

Kontenerki biurowe, pomocniki, cargo, caddy, wszystkie małe, często mobilne szafki powstały z myślą o przechowywaniu podręcznych rzeczy w pobliżu stanowiska pracy. 

Chodziło o to, żebyście nie musieli wstawać z krzesła biurowego za każdym razem, kiedy potrzebujesz papierowej wersji dokumentu, nad którym ostatnio pracujesz. Nie musieli opuszczać miejsca pracy w poszukiwaniu zszywacza albo długopisu.

W praktyce- może przyznacie mi rację- taka podręczna szafka w naszych biurach służy do utrzymywania względnego porządku na naszym biurku. W tej szafce pod lub obok biurka ląduje większość przedmiotów, które normalnie zagracają biurko. 

Kontenery wyposażone w piórnik lub organizer nakładany na szufladę, pozwolą zapanować nad takimi drobiazgami jak spinacze biurowe, artykuły piśmiennicze, wizytówki, pieczątki, itp.

Szuflady przewidziane do odkładania bieżących dokumentów, z powodzeniem pomieszczą leżący segregator. Wersja kontenerka z większą szufladą na dole przyda się, jeśli używasz jeszcze teczek zawieszkowych. 

Będzie pomocna, jeśli zechcesz przechować coś, co nie zmieści się w standardowej szufladzie.

Szafki cargo, dostawiane do boku biurka, oferują nieco większe możliwości, jeśli chodzi o przechowywanie dokumentów. Segregatory ustawia się pionowo, a dostęp do nich, jest łatwy i wygodny.

To szafka uzupełniająca funkcję szafy aktowej w biurze.

Kontenerki na kółkach czy dostawne? Jakie rozwiązanie wybrać?

Wszystkie dostępne rozwiązania wsparcia przy biurku mają swoje zalety. Odpowiednio zastosowane, przyniosą Ci wymierne korzyści. 

Pierwszy przykład dotyczy kontenera wysokiego, przybiurkowego.

Dostawiony do boku biurka, nie tylko oferuje podręczną przestrzeń do magazynowania, ale jednocześnie przedłuża blat roboczy. Dla blatów niektórych biurek narożnych, kontener wysoki stanowi podparcie zastępujące nogę stelaża.

Jeśli szukasz bardziej uniwersalnego rozwiązania, zwróć uwagę na kontenerki mobilne na kółkach.

Oferują nieco mniej miejsca do przechowywania niż kontenerki dostawne, ale możesz ustawić je w wygodnym dla siebie miejscu. Na przykład w po lewej lub prawej stronie pod biurkiem lub obok biurka. Podobna mobilność cechuje szafki caddy, ale caddy zwykle nie ma szuflad. 

Oba rozwiązania można wykorzystać do stworzenia dodatkowego miejsca do siedzenia. Wystarczy, że zamówisz dodatkową poduchę tapicerowaną do położenia na wieniec tej mobilnej szafki i masz na czym posadzić kogoś, z kim musisz się krótko skonsultować przy biurku.

Co zyskujesz stosując w biurze szafki pomocnicze typu: kontenerek pod biurko, szafkę cargo i pomocnik do biurka?

Na pewno zyskujesz dodatkowe miejsce na schowanie drobnych przedmiotów. Masz też możliwość odłożenia czego na bok, na co nie ma miejsca na biurku, aby za chwilę móc po to sięgnąć. 

Wybierając caddy lub kontenerek na kółkach z poduszką tapicerowaną, masz awaryjne siedzisko do doraźnych spotkań.

Jeśli w biurze nie ma lockerów lub innego miejsca do bezpiecznego przechowywania osobistych rzeczy jak smartfon albo portfel, możesz użyć do tego celu właśnie kontenerów. 

Wyposażone w zamek centralny, zabezpieczą tak Twoje prywatne rzeczy jak i te poufne, dotyczące pracy.

Gdy na co dzień pracujesz z relatywnie niewielką ilością segregatorów, szafka typu cargo będzie dobrym rozwiązaniem. Pozwoli na umieszczenie większości potrzebnych do pracy materiałów w zasięgu ręki użytkownika.