Prawie każda księgowa, zapytana o to, jak ma wyglądać jej stanowisko pracy, mówi tak: biurko ma być duże, żeby było dużo miejsca na papiery, szafy, dużo szaf, bo mam bardzo dużo dokumentów, no i krzesło, muszę mieć wygodne krzesło, bo długo ślęczę nad tymi papierami.
Kilka słów o meblach do działu księgowości na przykładzie realizacji.
Wiadomo, na stanowisku w dziale księgowości potrzeba więcej miejsca na papiery, faktury, na odłożenie segregatora, niż w większości innych stanowisk pracy biurowej.
W pracy o takie specyfice doskonale sprawdzają się biurka kompaktowe z blatem w kształcie litery L. W tym przypadku, podparte z jednej strony kontenerem, dzięki czemu nie potrzebujemy podpierać blatu trzecią nogą, co przekłada się na niższą cenę. Kontener i tak był niezbędny, więc wsparcie blatu na kontenerze jest doskonałym rozwiązaniem pozwalającym zaoszczędzić pieniądze. Ten aspekt doceni każda księgowa:)
Dodatkowo, wysoki kontener, przedłuża nam blat roboczy
dzięki temu zyskujemy więcej miejsca na dokumenty. Kontenery bez uchwytów, jedynie z listwą boczną, dystansującą front na odległość pozwalającą na uchwycenie palcami boku frontu szuflady. Kluczyk łamany, żeby nie zgiąć go niechcący w zamku.
Kształt nogi stelaża też nie jest bez znaczenia, noga w kształcie odwróconej litery T, z kolumną umieszczona centralnie. Taka noga biurka ułatwia zajmowanie miejsca za biurkiem, kiedy przestrzeń na nogi jest niewielka, a biurka są do siebie dosunięte.