MEBLE

Pracownicze meble biurowe

Meble pracownicze- niezbędne do stworzenia zdrowego i komfortowego miejsca pracy.

Pracownicze meble biurowe to między innymi: biurka pojedyncze o stałej wysokości, biurka kształtowe, biurka bench, biurka izolowane akustycznie, biurka o regulowanej wysokości blatu, biurka do pracy w domu, biurka do sekretariatu, lady recepcyjne, ergonomiczne krzesła obrotowe do pracy przy biurku oraz krzesła dostawne.

Prezentujemy rozwiązania, których atutami są funkcjonalność, ergonomiczna i solidna konstrukcja oraz designerska linia. Prowadzimy kontraktową sprzedaż mebli biurowych, a do obsługi klienta podchodzimy kompleksowo. Dzięki naszej wiedzy, posiadanym narzędziom oraz rozbudowanej ofercie, tworzymy aranżacje i dostarczamy wyposażenie, które zachwyca swoim wyglądem i możliwościami. Oto przykładowe produkty.

Meble biurowe, z których stworzysz biuro do różnych biznesów.

Typowe meble do biura to w dużej mierze ogromna oferta uniwersalnych rozwiązań, które możesz personalizować.

Dostosowywać ich parametry do potrzeb użytkownika i projektu. 

Mnogość i różnorodność rozwiązań możliwa jest do uzyskania głównie przez produkcję mebli na zamówienie, pod konkretny projekt.

Tylko wąski asortyment w kilku popularnych kolorach można produkować na magazyn. Uniwersalność mebli biurowych powoduje, że przy zastosowaniu typowych rozwiązań w wybranej konfiguracji możesz stworzyć piękne i funkcjonalne wnętrza.

W kategorii meble pracownicze znajdziesz:

  • – meble do pierwszego wyposażenia firmy oraz doposażenia istniejącego wyposażenia meblowego,

  • – nowoczesne i designerskie meble do front office oraz solidne i budżetowe meble do back office,

  • – funkcjonalne i proste meble do startupów i coworkingów,

  • – meble biurowe do małych i średnich firm, ale i wyposażenie do dużych firm i korporacji,

  • – do typowej pracy biurowej na przykład w księgowości, w branży IT albo firmach logistycznych czy call centrach, ale też do pracy z klientem, do działów obsługi, do punktów obsługi klienta,

  • meble do urzędów, do szkół wyższych, meble do kancelarii oraz bardziej specyficzne meble do sądów czy służby zdrowia.

Jakie cechy muszą posiadać meble biurowe dla pracowników? Jak powinny być zastosowane, żeby wpływały pozytywnie na ich produktywność?

Typowe problemy wpływające na zmniejszenie produktywności to- żeby wymienić tylko najważniejsze- źle zaprojektowane strefy w biurze. Niewygodne i nieergonomiczne stanowisko pracy. Brak elementów ograniczających hałas i wspierających pracę w skupieniu. Ograniczony dostęp do światła dziennego lub niewłaściwe oświetlenie stanowiska.

Równie ważne, a może ważniejsze od konkretnego modelu mebli biurowych jest ich poprawne rozmieszczenie w biurze. 

Innymi słowy, nawet najlepsze i najbardziej ergonomiczne meble nie wystarczą, jeśli Twoje biuro nie będzie dobrze zaprojektowane. 

Ergonomicznie zaprojektowane biuro to takie, w którym każdy aspekt aktywności pracownika biurowego jest przemyślany. 

Biuro, w którym wszystko ma swoje miejsce i doskonale spełnia swoje zadanie. Recepcja z ladą recepcyjną jako wizytówką firmy, która pomaga recepcjonistce przywitać gości. Stanowiska do pracy w skupieniu oddzielone są od miejsc do rozmów ze współpracownikami, spotkań formalnych i tych mniej formalnych. Takie biuro, w którym znajdzie się miejsce na zjedzenie posiłku, odpoczynek i integrację załogi.

Jeśli masz już opracowany układ funkcjonalny biura, to jest to właściwy moment, żeby wybrać odpowiednie meble dla pracowników. 

Na rynku mebli biurowych mamy ogromny wybór biurek do biura. 

Najpopularniejsze biurka mają blat prostokątny. Najczęściej o głębokości 60, 70 lub 80 centymetrów i długości 120, 140, 160 a nawet 180 centymetrów. Wysokość standardowego biurka to 73 do 75 centymetrów, oczywiście pojedynczego biurka bez regulacji wysokości, jedynie z możliwością poziomowania biurka.

Biurka zestawione w podwójne stanowiska, często przedzielone ściankami akustycznymi i przedłużane w ciągi przez dodawanie kolejnych, to biurka typu bench.

Dzięki biurkom benchowym stworzysz wygodne zestawy wielostanowiskowe, które posiadają wiele zalet.  Pozwolą Ci niejako zaoszczędzić powierzchnię, czyli zmieścić więcej stanowisk do pracy biurowej na danej powierzchni biura. Nie osiągniesz tego przy zastosowaniu inaczej rozmieszczonych biurek pojedynczych. Powierzchnia zyska elastyczność. Łatwo dodasz w przyszłości kolejne stanowiska. Łatwiej zaplanujesz dobrą komunikację w biurze i poradzisz sobie z okablowaniem stanowisk.

Pojedyncze biurka, poza prostokątnymi blatami, mogą mieć blaty kształtowe. Biurka narożne wolnostojące lub biurka narożne do zestawienia z kontenerem wysokim. 

Narożne biurka dobrze sprawdzą się w miejscach, gdzie wymagana jest duża powierzchnia blatu roboczego. Można je zestawiać w gniazda po cztery lub dwa stanowiska. Można je też łatwo wkomponować w róg pomieszczenia.

Blaty kształtowe w biurkach do pracy biurowej to również wszelkiego rodzaju blaty łukowe, owalne lub blaty z zaokrąglonymi rogami. 

Jeśli mówimy o ergonomicznym stanowisku do pracy biurowej, to emanacją ergonomicznego i zdrowego biurka jest biurko z regulowanym na wysokość blatem.

To właśnie funkcja umożliwiająca zmianę położenia pulpitu biurka jest tym, co nadaje stanowisku walor prozdrowotny i przyczynia się do większej produktywności. Poza możliwością dopasowania wysokości blatu do krzesła obrotowego, masz możliwość pracy na stojąco. 

Częsta zmiana pozycji pracy przy biurku jest tym, co korzystnie wpływa na kondycję pracownika biurowego. W konsekwencji na jego produktywność.

Większość czasu przy biurku spędzasz w pozycji siedzącej? Jeśli masz biurko z podnoszonym blatem, to naturalnym elementem wspierającym zdrową i efektywną pracę przy biurku, będzie ergonomiczne krzesło biurowe. 

Jaki fotel biurowy jest ergonomiczny?

Ergonomiczny fotel biurowy to taki, który można dostosować do sylwetki i wagi użytkownika. Po odpowiedniej regulacji jego parametrów, zminimalizować szkodliwe skutki długotrwałego siedzenia w jednej pozycji.

Rynek mebli biurowych pełen jest foteli biurowych określonych jako ergonomiczne. Jednak nie każdy wygodny fotel posiadający regulację zasługuje na takie określenie. Wsparcie użytkownika w przyjmowaniu zdrowiej postawy podczas siedzenia to odpowiedzialne zadanie.

W przypadku krzeseł obrotowych, warto postawić na popularne modele uznanych producentów mebli do siedzenia.

Jeśli nie sięgniesz po topowe modele, to nie sięgaj również po najtańsze. Prawie każdy z producentów krzeseł do biura ma w swojej ofercie tanią obrotówkę. Najczęściej są to krzesła i fotele obrotowe mocno zoptymalizowane pod kątem ceny. Do przetargów publicznych w ofertach kontraktowych. 

Krzesło do biurka to mebel, z którym masz jednak pełniejszy kontakt podczas pracy niż z biurkiem.

Odpowiednio dobrane krzesło jest dużo bardziej istotne w tym tandemie niż biurko. Jeśli więc robisz oszczędności przy zakupie wyposażenia do firmy czy instytucji, to poszukaj oszczędności na czym innym. Nie na krzesłach dla pracowników.